środa, 31 lipca 2013

ZAWIESZENIE

Nastąpiło u mnie tak zwane zawieszenie. Tymczasowy brak weny. Chęci są, ale brakuje słów by napisać dalsze rozdziały. Moja historia traci dla mnie sens, a pomysłów jest coraz mniej. Dlatego ogłaszam, że robię sobie przerwę. Pewnie dodam jeszcze rozdział 14, ponieważ już zaczęłam go pisać i z mam na niego plan... ale do dalszych moja wena musi wrócić ponieważ bez niej czuje się jakbym pisała wypracowanie. A przecież gdy przelewam na papier własną wyobraźnię, to nie powinnam tak się czuć, prawda? Nie wiem kiedy wróci mój zapał. Możliwe, że za miesiąc, dwa, albo dłużej. Bloga ukończę NA PEWNO. Nie zamierzam zostawiać tej historii niedokończonej. Tylko, nie wiem w jakim czasie mi się to uda. Przepraszam was wszystkich.

2 komentarze:

  1. Rozumiem, co masz na myśli i dlaczego to robisz. Oczywiście jest mi smutno, ale cieszę się że masz szczere chęci żeby wrócić i nie porzucić bloga. Z niecierpliwością czekam na 14 rozdział, a później na Twój powrót. Życzę weny,.której tak bardzo Ci teraz brak. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie.. :<

    Aż mnie to zabolało!

    Mimo to, masz rację, bez pomysłów nie ma sensu się napędzać na pisanie, kiedy tego nie czujesz. Może to tzw. "wypalenie" ?

    Najlepiej odpocząć, nie myśleć, a wena wpadnie w najmniej oczekiwanym momencie:)
    Będę na to czekać!
    I na 14 rozdział również :*

    OdpowiedzUsuń